browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Adwords google

Dodane przez , 24 lutego 2018

Celem każdej firmy zainteresowanej sprzedażą towarów i usług jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami. Co zrobić żeby klienci zwrócili uwagę właśnie na naszą ofertę i nie korzystali z oferty konkurencji?

Na pewno pomoże w tym system Google Adwords. Reklama z jego pomocą podbije naszą widoczność w wyszukiwarce. Systemem może posługiwać się każdy, kto pozna podstawy jego działania. Linki sponsorowane to to, co w systemie Google AdWords jest najistotniejsze. Umożliwiają one reklamie dotarcie do szerokiego kręgu internautów. Najistotniejszą cechą takiej reklamy jest jej trafność – która w odróżnieniu od reklamy zewnętrznej dociera ona do grup, które mogą być nią zainteresowana. Jest ona związana z zainteresowaniami użytkownika i z tym, jakie strony najchętniej odwiedza. Link sponsorowany pokazuje się na samej górze w wynikach po zadaniu pytania przez użytkownika.

Reklama składa się z kilku elementów. Na początku – nagłówek, którym może być tytuł strony. Kolejną częścią jest dwuwersowy opis produktu, a po nim adres strony. Jak rozlicza się taką reklamę? Biorąc pod uwagę ilość kliknięć internautów, a nie wszystkich wyświetleń. Firma decyduje o stawce, od której jest uzależniona pozycja reklamy w wyszukiwarce. Dlaczego firmy tak chętnie korzystają z Google AdWords? Cenią one możliwość elastycznego zarządzania kampanią, co umożliwia im kontrolę wyników i zmianę parametrów. Nowoczesność, otwartość na nowe technologie i klienta oraz trafność sprawiają, że reklama Google AdWords jest coraz częściej stosowana przez firmy z różnych branż.

Komentarze są zamknięte.